دیوارشویی

۱- دیوارشوئی به صورت حرفه ای انجام می‌شود شستن تمامی دیوارهای منزل با مواد شوینده مخصوص خارجی به صورتی که کاملا دیوارها درخشندگی ابتدائی خود بازگشته  و هیچ لکی بر جای نمانده…

شماره تماس دیوارشویی در تهران:

77840317

نظافت‌چی VIP

شرکت خدماتی نظافتی مهرگان علاوه بر نظافتچی حرفه‌ای آقا و خانم تعدادی نظافتچی vip آقا و خانم با سابقه کار بیش از ۱۵ سال در امر نظافت منزل، نظافت راه پله و نظافت محل کار در تهران برای مشتریان و همشهریان که برای نظافت منزلشان تاکید بر نیروهای با تجربه و کار بلد و سفارشی دارند در نظر گرفته شده است.

نظافتچیان vip شرکت خدماتی مهرگان بیست درصد نسبت به دیگر پرسنل این شرکت هزینه بیشتری دارند.

شرکت خدماتی مهرگان چه تضمینی برای کار نیرو ها و پرسنل خود دارد؟

یکی از تضمین‌های که شرکت خدماتی ما به مشتریان خود می‌دهد و تقریبا به شعار شرکت خدماتی مهرگان تبدیل شده جمله‌ای (یک ساعت اول کاری رایگان) است.

به این صورت که پس از شروع کار نیرو به مدت یک ساعت پرسنل این شرکت به صورت آزمایشی در منزل و یا محل کار مشتری کار می‌کند در صورت رضایت مشتری نیرو به ادامه کار می‌پردازد ولی در صورتی که مشتری از نحوه‌ای کار پرسنل ناراضی بوده می‌تواند بدون هیچ هزینه‌ای نیرو رو به شرکت عودت دهد و در صورت نیاز در اسرع وقت نیروی جایگزین ارسال می‌گردد.

شرکت خدماتی نظافتی مهرگان در تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

۱-نظافت منزل: که خود به چند بخش تقسیم می شود

2-نظافت آشپزخانه نظافت

3-سرویس های بهداشتی

4-نظافت شیشه ها

5-نظافت لوستر ها

6-شست شوی دیوار (دیوارشویی)

7-نظافت کف ساختمان

8-و…

دیوارشویی در تهران

یکی از عوامل مهمی که بین اکثر خانواده ها اهمیت ویژه ای دارد، نظافت منزل و تمیز بودن محل زندگی است. اگر شما مشغله کاری زیادی دارید و دیروقت، با خستگی زیادی به خانه می آیید و از دیدن خانه به هم ریخته و کثیف رنج می برید، نگران نباشید. امروزه روز، با گسترش آپارتمان نشینی و مشغولیت زیاد، شرکت های نظافتی و خدماتی در شهرهای مختلف تأسیس شدند تا کمک حال این قبیل افراد باشند.

خدمات این شرکت ها، تنها مختص به نظافت داخلی منزل نیست و اموری مانند نظافت راه پله، نظافت مشاعات، قالی شویی و همچنین نگهداری سالمندان را انجام می دهند. اما همانطور که می دانید باید در قبال ارائه این خدمات، هزینه ای پرداخت کنید. توصیه می کنیم قبل از اعزام نظافتچی، با شرکت بر سر قیمت نظافت منزل به توافق برسید.

البته این را هم در نظر بگیرید، قیمت نظافت منزل که می پردازید با نرخ اتحادیه خدماتی برابر باشد و مبلغ بیشتری نپردازید.

کارگر نظافت منزل چه کارهایی انجام می دهد؟

نظافتچی خانم یا آقا، برای نظافت داخل منزل کارهایی از قبیل دیوارشویی، گردگیری، خانه تکانی، دیوار شویی، لباسشویی و خدمات تغییر دکوراسیون را بر عهده دارد. شما می توانید برای کارهای نظافتی منزل و نظافت سرویس بهداشتی و غیره که مستلزم حساسیت بالایی است، از نظافتچی خانم کمک بگیرید.

همچنین جهت نظافت راه پله، مشاعات، دیوار شویی، شست و شوی فرش و جابجایی اثاثیه منزل نظافتچی آقا استخدام کنید. به طور معمول قیمت نظافت منزل توسط کارگر خانم بالاتر از کارگر مرد است.

قیمت نظافت منزل چگونه محاسبه می شود؟

به طور معمول، عوامل زیادی بر روی محاسبه قیمت نظافت منزل مؤثر است. قیمت نظافت منزل به صورت ساعتی محاسبه می شود و همانطور که گفتیم، دستمزد کارگر خانم از کارگر مرد بیشتر خواهد بود.

دیوارشویی

اکثر شرکت های نظافتی یک قیمت پایه منطبق با نرخ اتحادیه نظافتی دارند. اما یکسری از عوامل قیمت نظافت منزل را متغیر و گاهی اوقات افزایش می دهند. در ادامه به چند نمونه از این عوامل می پردازیم.

متراژ و مساحت خانه

درست است که گفتیم قیمت نظافت منزل به صورت ساعتی محاسبه می شود و قیمت پایه ای دارد، اما متراژ خانه و تعداد اتاق ها و سرویس بهداشتی بر روی این قیمت تأثیر می گذارند. به عنوان مثال، خانه ای بزرگ که دارای اتاق خواب های زیادی است، قطعاً تعداد سرویس بهداشتی آن هم بیشتر خواهد بود. در نتیجه نیاز به زمان و دقت بیشتری دارد. از این رو بر قیمت نظافت منزل افزوده می شود.

همچنین قیمت نظافت منزل خانه های ویلایی از آپارتمان بیشتر است. زیرا خانه ویلایی از آپارتمان بزرگتر و دارای حیاط و باغچه است. قیمت نظافت منزل برای هر کدام از آنها به صورت خاصی محاسبه خواهد شد.

قیمت نظافتچی خانم

معمولاً درخواست برای نظافتچی خانم بیشتر است و اکثر افراد، جهت نظافت منزل از نظافتچی خانم کمک می گیرند. زیرا خانم ها تجربه و تبحر بیشتری در زمینه شستن ظروف، نطافت سرویس و جابجایی لباس ها دارند. از این رو برای این امور از کارگر خانم کمک می گیرند. به این دلیل قیمت نظافت منزل توسط کارگر خانم بیشتر از کارگر آقا خواهد بود.

نوع و میزان مواد شوینده

جنس، نوع و میزان مواد شوینده در هنگام نظافت منزل بسیار مهم است. این امر بر روی قیمت نظافت منزل تأثیر می گذارد و در صورتی که میزان زیادی مواد شوینده مصرف شده باشد، قیمت پرداختی بالا خواهد رفت.

ثبت پکیج نظافتی و فواصل زمانی کم نظافت

برخی از شرکت های نظافتی دارای پکیج نظافت از قبیل نظافت سرویس بهداشتی، اتاق، آشپزخانه و غیره است. افراد می توانند با شرکت قرارداد بسته و این پکیج را به صورت دوره ای استفاده کنند. به طور مثال پکیج نظافت را به صورت هفتگی سفارش دهند. در این حالت، شرکت نظافتچی خود را هر هفته به محل مورد نظر اعزام خواهند کرد. از آنجایی که هر هفته کار نظافت منزل انجام شده، وقت کمتری برای نظافت نیاز است.

تأثیر شهر یا منطقه بر روی قیمت نظافت منزل

علاوه بر مواردی که در بالا گفته شده، منطقه و شهر هم در تعیین قیمت نظافت منزل تاثیرگذار است و ممکن است در نقاط مختلف یک شهر، قیمت‌های متفاوتی برای نظافت منزل به شما اعلام شود. گاهی قیمت نظافت منزل از منطقه ای با منطقه دیگر متفاوت خواهد بود. همچنین اگر در شهرهای بزرگ سکونت دارید، اینکه قیمت نظافت منزل شما بیشتر شود امری بدیهی است.

به طور مثال، در یک منطقه قیمت نظافت منزل ۶۰ هزار تومان خواهد بود. در حالی که احتمال دارد همان پکیج نظافت در منطقه دیگر دو برابر این قیمت باشد.

تعرفه و قیمت خدمات نظافت منزل

قبل از اینکه درخواست نظافتچی را به شرکت ها دهید، بهتر است از قیمت پایه نظافتچی خانم و آقا با خبر شوید.

قیمت نظافت منزل

تعرفه شرکت ها بسته به خانم یا آقا بودن متفاوت خواهد بود. معمولاً قیمت نظافتچی خانم به صورت پایه برای چهار ساعت ۶۰ هزار تومان ، قیمت نظافتچی آقا ۵۵ هزار تومان است. همچنین برای نظافت منزل اگر نیاز به کارگر شش ساعته دارید، قیمت نظافت منزل توسط نظافتچی خانم ۸۰ و نظافتچی آقا ۷۰ هزار تومان خواهد بود.

همچنین دستمزد هشت ساعته نظافتچی خانم ۱۰۰ و نظافتچی آقا ۸۰ هزار تومان است. بنابراین قبل از سفارش، تعداد ساعات مورد نیاز برای نظافت منزل را تخمین زده و درخواست نظافتچی خود را ثبت کنید.

این نکات را جدی بگیرید:

  • شرکتی معتبر و قابل اطمینان است که، در برابر خساراتی که کارگر به لوازم و اثاثیه شما وارد می کند هزینه خسارت را بپردازد.
  • اگر مایلید تا از شرکت های خدماتی نظافتی برای نظافت منزلتان کمک بگیرید، حواستان باشد تا شرکت مدنظر، از کارگران ماهر و کاربلد کمک می گیرد .
  • قبل از اعزام شدن نظافتچی، تمام لوازم و اشیاء زینتی را از سر راه بردارید تا صدمه ای به آنها وارد نشود.
  • پیش از انتخاب شرکت خدماتی خوب تحقیق کنید. از شرکت هایی کمک بگیرید که دارای قیمت های منصفانه باشند.
  • اگر کاری به غیر از نظافت منزل مانند خرید، پذیرایی دارید قبل سپردن این امور به نظافتچی، با شرکت تماس گرفته و آنها را در جریان این قبیل کارها قرار دهید.
  • به داشتن کارت بهداشت نظافتچی و کارگران توجه کنید.
  • شرکت نظافتی باید از مواد شوینده با کیفیت استفاده کند.

قیمت مبل شویی توسط شرکت خدماتی

یکی دیگر از امور نظافت منزل که شرکت های خدماتی آن را بر عهده می گیرند، مبل شویی یا شستشوی فرش است. با نزدیک شدن به ایام عید و نونوار کردن خانه، برخی افراد مایلند تا دستی هم به مبل خود بکشند و آن را برق بی اندازند. اگر شما هم قصد دارید تا مبلمان منزل خود را تمیز کنید و لکه ها را از بین ببرید، اما راه و روش این کار را نمی دانید، کافیست مبل شویی را به دست کارگران شرکت خدماتی بسپارید.

مبل شویی در منزل

مبل شویی یکی از کارهای حساس و تخصصی است که هر کسی قادر به انجام آن به درستی نخواهد بود. بنابراین باید از شرکتی کمک گرفته شود که در این زمینه افراد ماهر و متخصص را استخدام نموده. شستشوی مبل در حالت کلی به دو شیوه خشک شویی مبل و مبل شویی به شیوه سنتی صورت می گیرد.

انتخاب اینکه از چه روشی برای شستشوی مبل استفاده شود، بستگی به بافت رویه مبل دارد. برای شست و شوی مبل های پنج نفره، هفت نفره و نُه نفره مبلغی مابین ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

هنگام تحویل گرفتن مبلمان بعد از مبل شویی، توصیه می کنیم از خشک بودن مبل اطمینان حاصل کنید.

سخن پایانی

جذاب و زیبا نگه داشتن محیط زندگی و دور کردن هر گونه آلودگی، یکی از مهم ترین مسائلی است که هر یک از افراد جامعه باید آن را مورد توجه قرار دهند. عدم نظافت منزل و رعایت بهداشت علاوه بر اینکه ظاهر فضا را ناخوشایند می کند، سبب بیماری های پوستی و تنفسی خواهد شد. بنابراین نظافت منزل خود را همیشه در اولویت قرار دهید.

اگر به دلایل مشغله زیاد و کمبود وقت، قادر به نظافت منزل نیستید. از شرکت نظافتی برای تمیز کردن منزل خود کمک بگیرید. یکی از راه های ارتباطی با شرکت نظافتی نصب اپلیکیشن است. می توانید با نصب اپلیکیشن به راحتی و در سریعترین زمان ممکن امور نظافت منزل را به نیروهای خبره بسپارید.

شرکت نظافتی مهرگان با تکیه بر یک دهه تجربه خود و به کارگیری نیروهای قابل اعتماد و تمیزکار آماده نظافت راه پله و مشاعات ساختمان شما میباشد.

موارد پیشنهادی:

کارگر نظافتچی خانم در تهران

کارگر نظافتچی آقا در تهران 

نظافت منزل در تهران

نظافت محل کار در تهران